top of page
שאלות נפוצות
-
מהם התנאים לביטול עסקה בחנות לפי תקנות הגנת הצרכן?התנאים המצטברים לביטול עסקה בחנות לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) הנם: 1. ערך המוצר עלה למעלה מ – 50 ₪. 2. הצרכן החזיר את המוצר לחנות במועד המפורט בתקנות. 3. המוצר לא נפגם ולא נעשה שימוש במוצר. לרוב יוחזר המוצר באריזתו המקורית. 4. הצרכן הציג הוכחת קניה – פתק החלפה, חשבונית, או סרט קופה, או הוכחה אחרת לביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששילם הצרכן בעדה ואמצעי התשלום. ביטול עסקה מאפשר לעוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשווי של 5% ממחיר המוצר, או 100 ₪, לפי הסכום קטן מביניהם. כאשר צרכן מממש את זכותו לביטול העסקה, מתקיימת השבה הדדית בין הצדדים- העוסק משיב לצרכן את התמורה או מבטל את החיוב (בניכוי דמי הביטול) ואילו הצרכן משיב את המוצר. בביצוע עסקת רכישה של ביגוד ניתן לבצע ביטול עד תום יומיים מיום הרכישה, לא כולל ימי מנוחה (בתנאי שתווית המחיר על המוצר לא הוסרה). אם ביטול העסקה נעשה בשל פגם במוצר או אי התאמה, לא ניתן לנכות דמי ביטול.
-
כיצד ניתן להחליף / להחזיר מוצר?אנו מודים לך ושמחים שבחרת בנו לחידוש המלתחה שלך! אם אינך שלמה עם הפריט שרכשת- תוכלי להחליפו ללא כל בעיה. מה עלייך לעשות? בתעודת המשלוח שתצורף לחבילה שהזמנת יהיה עלייך לציין את הפריט אותו תרצי להחליף (סימון בתיבת ההחזרה) ולציין את סיבת ההחזרה (לפי מספר קוד), מאחת הסיבות הבאות: 1. מידה גדולה 2. מידה קטנה 3. לא זהה לתמונה באתר 4. גזרה לא מתאימה 5. איכות הפריט **שימי לב כי אם מדובר בהחלפה ולא החזרה יש לציין זאת על גבי מדבקת ההחזרה** דוגמה למדבקת החזרה: יש לוודא כי לא נעשה בפריט כל שימוש טרם ההחזרה, שהתווית עדיין מחוברת אליו, ואין כל פגם/נזק (יובהר כי ביוטילישס תהא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר).שליחת המוצר צריכה להתבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה (במקרה של החלפת הפריט).כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר- עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל עסקה- אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. יש לשים לב- פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצעים ו/או סוף עונה, ניתנים להחזרה תוך יומיים מיום קבלתם וזאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן. כמו כן, לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.עסקאות שבוצעו באמצעות גיפט קארד יוחזרו כזיכוי לשימוש באתר בלבד.במידה והלקוחה מימשה את הקרדיט שזוכתה עבורו מהזמנה קודמת, והיא בוחרת להחזיר פעם נוספת פריטים אלו, היא תקבל זיכוי לחנות בלבד.חלקים תחתונים של בגדי ים, סטים של בגדי ים או הלבשה תחתונה אינם ניתנים להחזרה ו/או החלפה, וזאת בהתאם להוראות משרד הבריאות. החלפה או החזרה יבוצעו באמצעות דואר ישראל: בתוך השקית עם הפריטים שהזמנת יש שקית נוספת ובה מדבקת גוביינא מודבקת. עלייך להכניס לשקית את הפריטים אותם תרצי להחליף/להחזיר ולצרף אליה את תעודת המשלוח בה ציינת מה הינך מחזירה ומדוע (כמפורט למעלה). לאחר מכן יש לסגור את שקית המשלוח באמצעות פס הדבק. אם אינך מוצאת את מדבקת הגוביינא, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 052-3634883 או במייל info@beautylicious.co.il. לאחר מכן, גשי לסניף דואר והשאירי שם את החבילה, מדבקת הגוביינא מאפשרת שליחה של החבילה ללא תשלום. ברגע שהחבילה תתקבל אצלינו, ניצור עמך קשר. דוגמה למדבקת החזרה עם דואר רשום:
-
איך לבצע הזמנה באתר?כדי לבצע הזמנה יש להתחבר/להירשם לאתר בלחיצה על כפתור "התחברות" (מצד שמאל). יש להזין את שם המשתמש והסיסמה שלכם וכעת לגלוש ולטייל בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים שמצאו חן בעיניכם. בחרו את הצבע והמידה המתאימה לכם והוסיפו את הפריט לסל הקניות בלחיצה על כפתור "הוסיפי לסל הקניות". תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם לסל הקניות בלחיצה על המזוודה בחלק השמאלי העליון של המסך. לתשלום, לחצו על הכפתור "מעבר לתשלום", שם תצטרכו להכניס את כתובת המשלוח, למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם ולבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליכם- משלוח בדואר רשום, שליח עד הבית או שירות הזמנה למדידה. לאחר מילוי כל הפרטים תלחצו על כפתור "תשלום" והמשלוח בדרך אליכם!
-
איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, לאחר קבלת ההזמנה במערכת- תקבלו מייל מאיתנו המודיע לכם על כך.
-
איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון יש להקליק על "החשבון שלי" ולבחור ב"My orders", שם תוכלו לראות מה מצב ההזמנה. סטטוס "בהמתנה"- הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת. סטטוס "נקלט במערכת"- הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז אצלינו. סטטוס "הושלם"- הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו למשלוח, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת.
-
יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין:אנו ממליצים להזמין את המידה הרגילה והנפוצה אצלך בארון. אנו מתאימים את המידות למידות ישראליות כך שתוכלו לדעת מה המידה המתאימה לכן. בכל מקרה, ניתן להיעזר בטבלת המידות שלנו, שם תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי. בטבלת המידות תוכלו לראות את פרטי המידות של הפריט בס"מ, כך שתוכלו לבצע מדידה בעצמכן עם סרט מדידה פשוט ולהחליט מהי המידה המתאימה ביותר עבורכן.
-
באיזה שיטת משלוח כדאי לי לבחור?כל המידע על שיטות המשלוח, זמני הגעת החבילות ועלות המשלוחים מופיע תחת "אפשרויות משלוח" בתקנון ומדיניות הביטולים.
bottom of page